AWESOME helt enkelt

Publicerad 2013-06-15 23:29:06 i Allmänt,

åh herregud, jag vet inte ens vart jag ska börja! jag har nu inte skrivit här på lite mer än vecka & jag har hunnit göra så grymt mycket grejer. jag har bara helt enkelt inte orkat uppdatera bloggen så mycket.
 
Jag har vart på klassresa i Polen, slutat nian, vart på lärarmiddag, haft avslutningsfest och lite annat smått.
 
Min tanke va att jag skulle ha lagt upp bilder från Polen i söndags när vi kom hem, men jag var så fruktansvärt trött, så jag orkade inte det. Från torsdag eftermiddag till lördag eftermiddag (inte så jättelång tid, men iaf) hade jag fått sovit i sex timmar sammalagt. Jag har ju i och för sig bara mig själv att skylla, men varför skylla överhuvudtaget när det var så jävla värt det!? Har nog aldrig haft så roligt som jag hade det i Polen, bästa! Hade kunnat stannat kvar där med klassen hur länge som helst. Det kändes bara så jävla bra att vara där nere, borta från där här jävla skitön!! Det var ju bara för min del typ 2-3 dagar, men det var de så jävla värt. Älskar er alla som gjorde den resan så fuckat jävla fantastikt underbar jävla bäst! <3
 
I torsdags slutade jag nian! Japp, så är det. Jag är 16 år & har därför gått ur grundskolan.. Vet inte riktigt om jag ska vara glad för att jag har klarat mig genom dessa fruktansvärt "vet-inte-vad" 10 år i grundskolan eller om jag ska vara ledsen för att jag ALDRIG igen kommer att få gå i samma klass som dessa underbara människor som har gjort mina två senaste år lite bättre än dom andra åtta åren? Det låter faktiskt väldigt tråkigt att säga det jag säger, att jag aldrig kommer gå i samma klass som dom igen. Fast samtidigt tycker jag att det ska bli väldigt trevligt att få träffa lite nya människor och förhoppningsvis få lite nya vänner ;-)
Jag hade det iaf väldigt trevligt i torsdag förmiddag när vi satt där i idrottshallen, när vi fick våra betyg, när vi sen kom ut och fick delat ut blommar och man också fick kramar av "alla", det kändes bara så jävla bäst!!!
 
På eftermiddagen, efter att vi hade haft våran avslutning i skolan, skulle vi ha lärarmiddag. Mamma körde mig till skolan, jag gick upp till uppehållsrummet och där satt de flesta "klasskompisarna". Först minglade vi runt, sen var det en fotograf som skulle ta kort på klasserna och sen minglade vi runt igen. Sen var det dags att åka dit vi skulle ha själva middagen. Man vet aldrig vart det är man ska, men får veta det först när man har anlänt till slutdestinationen ;) Iår blev det lokalen i Barrevik och det var väl ett.. mysigt?..ställe..!? haha iaf, det var väldigt trevligt. Vi käkade förätt, huvudrätt och sen efterrätt. Sen gick vi alla ut för att att dom skulle plocka bort borden, så när vi kom in igen var det bara att börja dansa. Sen blev klockan typ elva, då var det slut, då ringde jag pappa, då kom han ut och hämtade mig och becca, så lämnade vi henne och sen åkte vi hem och då gick jag faktiskt och la mig direkt, lallalalalal!
 
FREDAAAAAAAAAG!! jaa, då var det äntligen dags för avslutningsfesten. Vi hade då denna festen i lokalen i Hällevikstrand. Vet inte riktigt när jag och becca var där ute men kanske någon gång innan åtta. En skit lyckad kväll iaf, vet faktskt inte om jag kommer ihåg exakt allt, men jag kommer ihåg antagligen det mesta och ja, det vara bara så jävla kul. Jag vet iaf att jag var a pain in the ass, men det var väl antagligen alla, haha. Musiken slutade väl någon gång runt ett, lite efter det kom beccas mamma och hämtade oss, körde hem mig & sen var det bara raka vägen till sängen, var nog väldigt trött antagligen xd
Det var iaf en fett lyckad kväll & tack alla som var med igår och gjorde den fett bra ;)
 
Idag är det idag, alltså lördag, dagen efter igår, dagen efter fredag, fredag innan lördag, idag är det lördag, men det sa jag ju! Idag tog jag det jätte lugnt, japp, det gjorde jag och nu är jag faktiskt väldigt trött efter att ha skrivit allt detta, jag har gjort det för hand, skrivit att detta jag menar. Jag tror iaf att jag ska sova nu, för jag är trött som jag sa, hej då :)
 
Bilder från alla dessa dagar KOMMER komma så småningom
 
 
 
Awesome jag i Polen ofc

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

Jag heter Julia Arvidsson. Jag är 16 år och bor på Orust, en ö utanför Göteborg. I min blogg skriver jag allt möjligt om mitt liv, allt mellan himmel och jord. Hope you enjoy it! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela