United Kingdom

Publicerad 2013-06-18 13:59:21 i Allmänt,

Herregud vad allting går snabbt helt plötsligt! Har inte ens hunnit med att skriva att jag skulle till London idag, eller har jag? Skit samma, vi har iaf kommit oss hit & det börjar väldigt bra med Wi-Fi på bussen, så då tänkte jag direkt att jag måste ju uppdatera här om att jag är i England ;-)

Haha vi visste ju självklart att man inte körde på samma sida vägen som man gör hemma i Sverige, men vi reagerade ändå väldigt snabbt att: "Men herregud, har kör ju på fel sida." Bara det att vi visst att man skulle köra på vänster sida, LOL

Tisdag till fredag & vi ska åka till Madame tassauds (eller hur det nu stavas) där det är ett vaxdockor-utställning av kändisar typ, vi ska åka London Eye (haha fucking scared asså)
& lite annat mysigt :)

Hare gött i Sverige allesammas, vi åker mot London nu :DDDD


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

Jag heter Julia Arvidsson. Jag är 16 år och bor på Orust, en ö utanför Göteborg. I min blogg skriver jag allt möjligt om mitt liv, allt mellan himmel och jord. Hope you enjoy it! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela