HOOOOME

Publicerad 2013-05-25 20:14:15 i

Nu har vi äntligen kommit hem efter denna väldigt trevliga dag nere i Danmark :) Vi hade ingen bil med oss, så det blev en liten mysig promenad till Føtex och sen strosade vi runt lite på torget i Fredrikshamn och tog sen färjan tillbaka när klockan var två. Vi var tillbaka i Göteborg ungefär halv sex, då drog vi till Ikea och käkade lite. Sen körde vi raka vägen hem och jag var så jävla trött att jag somnade när vi nästan var hemma xD
Nu ligger jag här i min säng och tror inte jag drar ut mer i dag, vill sova för jag är så fruktansvärt trött. Jag har också tagit lite bilder idag som jag lägger ut imorgon, för nu ska jag vila!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

Jag heter Julia Arvidsson. Jag är 16 år och bor på Orust, en ö utanför Göteborg. I min blogg skriver jag allt möjligt om mitt liv, allt mellan himmel och jord. Hope you enjoy it! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela