2014 IS HERE

Publicerad 2014-01-01 21:27:34 i Allmänt,

okej, vänta, va?
 
Herregud! Det har hänt så himla mycket den senaste tiden och jag har inte ens tänkt på att jag har bloggen. Saker som har hänt den senaste tiden eller saker som kommer hända i framtiden. 
 
Jag har redan gått en termin på gymnasiet och jag gillar det skit mycket. Klassen är hur skön som helst och det är helt awesome att jag har hamnat i samma klass som dessa grymma människor och att jag har fått lära känna dom.
 
Jullovet är snart slut och förra veckan firades jul hemma hos oss med mormor & morfar, moster med familj, älskar verkligen julen! Fast det är lite tråkigt också... i alla fall iår... När man kollar ut genom fönstret så finns det ingen snö, det är bara massa regn som kommer ner från himlen och blöter ner backen så att skona blir pisseblöta när man ska gå ut, blä! Det måste finnas snö på julafton annars är det inte någon riktig jul!
 
Saker förändras väldigt snabbt under ett år, inte bara saker utan människor också, jag själv inte minst. Jag älskade att gå i nian, jag älskade min klass. Inte direkt från början kanske, men sen, senare. Polenresan, lärarmiddagen, skolavslutningen & avslutningsfesten, allt var bara så jävla grymt och alla blev helt plötsligt bättre människor, inte som mitt första intryck på dom flesta!
 
Igår var det nyårsafton och då var det partydags! Vi käkade först mat hos Hannah när klockan var ungefär 18.00, sen drack vi och hade det sjukt skoj, vilket också gör att det betyder att det är 1 januari idag och skolan börjar om en vecka och det är TVÅTUSENFJORTON!!!
 
Hoppas fan att detta året blir mycket bättre än alla år innan, det kan ju inte bli sämre i alla fall!
 
NYÅRSLÖFTEN
 
1. Sluta med sötsaker.
2. Börja träna mer än vad jag brukar.
3. Fixa skolan.
 
 
Man måste ju försöka i alla fall, eller hur!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

Jag heter Julia Arvidsson. Jag är 16 år och bor på Orust, en ö utanför Göteborg. I min blogg skriver jag allt möjligt om mitt liv, allt mellan himmel och jord. Hope you enjoy it! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela