Confusing

Publicerad 2014-01-07 14:22:13 i Allmänt,

Det känns konstigt att skriva grejer här. Inte om vad jag gör och ska göra och så, utan att skriva vad jag tycker, tänker, känner osv. Jag vill egentligen att alla ska veta hur jag känner mig och så, för jag vill kunna skriva av mig här om vad som helst, men det känns också jävligt jobbigt att veta att vem som helst kan läsa vad jag skriver, I know, a little bit confusing.
 
Det börjar hända grejer som får mig att må sämre bra, saker som jag egentligen borde ignorera, men som inte går att glömma. Saker som jag vill kunna prata med folk om. Jag har en del vänner, men det finns ingen jag kan kalla bästa vän.
Det finns däremot en person som jag vet att jag kan prata med saker om, som jag vet stannar mellan oss och det är inte många här som man kan prata med utan att det skickas vidare, vad det än är. Saken är bara den att jag inte kommer kunna kalla denna personen för bästa vän, för det hade bara vart konstigt. Det här är bara vad jag känner eftesom personen jag snackar om inte ens vet att det är hen som nämns, Tufft, jag vet!
 
 
 
 
Aja, skolan börjar imorgon och jag har inte alls längtat, Börjar tröttna lagom mycket på att gå i skolan, fattar inte hur folk pallar. Jobbigt också när man i det värsta ämnet har världens värsta lärare, hatar det!
 
 
F.E!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

Jag heter Julia Arvidsson. Jag är 16 år och bor på Orust, en ö utanför Göteborg. I min blogg skriver jag allt möjligt om mitt liv, allt mellan himmel och jord. Hope you enjoy it! :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela